08.02.2016.

NAJNOVIJE

Osječanke svojim Pinch Toys igračkama osvajaju djecu diljem svijeta

Spoj ljubavi prema djeci, kreativnosti i minimalizma prije više od godinu dana rezultirao je Pinch toysima, koje su zajednički kreirale dvije Osječanke Maja Korovljević i Sanja Đurić. Riječ je o brendu koji se polako širi svijetom, a može se opisati kao minimalistički, prirodan, multifunkcionalan i kvalitetan ručni rad.

Naime, Majina i Sanjina poduzetnička priča započela je u listopadu 2014. godine. Pinch toys naziv potječe iz vremena dok su se izrađivale igračke od drvenih štipaljki, a u originalu bi značio prstohvat ili mala količina nečega. Ove igračke su sigurne za djecu, ekološki prihvatljive, razvijaju motoriku i svojim se izgledom mogu uklopiti u svačiji dom.

Kako ističu Maja i Sanja za tportal, najprepoznatljiviji su po 100% pamučnim ribicama Wandi i Oscaru u koje su se i same zaljubile, a tu su još i pamučni dječji ruksaci te bebi-mobili za najmlađe. Dodaju i da surađuju s domaćim stolarima na drvenim proizvodima od bukve, jasena i johe, a bojaju ih ekološki prihvatljivim bojama koje su potpuno neškodljive za djecu.

8_2_2016_pinch_toys1 8_2_2016_pinch_toys4

Iz radionice ovoga dua izlaze i razni oblici poput grada Pincha, autića, aviona i helikoptera, ali i životinja poput mačke, slona i najnovijeg proizvoda – drvenog mobila. Inspiraciju pronalaze dječjim svijetom, Instagramom i Pinterestom gdje isti taj svijet i prostor poprimaju novu razinu te im pokazuju kako svatko može svoj mali kutak učiniti više nego posebnim.

8_2_2016_pinch_toys2 8_2_2016_pinch_toys3

Cijene su istaknule u eurima jer većinu proizvoda plasiraju u inozemstvo, ali naravno da se mogu kupiti i u Hrvatskoj i to ne samo putem weba nego i u Muzeju iluzija u Zagrebu. Narudžbe im stižu iz cijeloga svijeta, od Hrvatske preko Europe do Kanade, Amerike, Australije, Novog Zelanda pa do Koreje i Japana. Ove igračke iz ruku kreativnih Osječanki moguće je pronaći u još ukupno 30-ak web-shopova.

U Pinch toysima paletu proizvoda planiraju svakako proširivati, a vjeruju kako će se proporcionalno s tim povećavati i izvoz. Uvijek je pitanje koliko ste originalni u ideji i prezentaciji, govore Sanja i Maja za tportal, ima i jako puno proizvoda i brendova kojima se dive, ali ne smatraju ih konkurencijom nego poticajem, jer smatraju kako je puno ljepše i uspješnije surađivati ili jednostavno biti sretan radi tuđeg uspjeha.

Foto: Facebook stranica Pinch toys


VEZANO