29.01.2014.

NAJNOVIJE

Studenti rješavali poslovne slučajeve iz prakse

Počevši od studenog prošle godine studenti Ekonomskog fakulteta su u sklopu kolegija Upravljanje marketingom rješavali marketinške poslovne slučajeve iz poslovanja Borova d.d. iz Vukovara. Riječ je o drugoj ovakvoj suradnji Borova i Ekonomskog fakulteta. Prošle školske godine sličan projekt studentskog natjecanja odvijao se u sklopu kolegija Marketing-strategije.

Borovo je autore najboljih timskih radova nagradilo poklon bonovima za Startas tenisice, te priznanjima za uspješno rješavanje poslovnih slučajeva, koja će im zasigurno biti važna referenca kao prilog životopisu prilikom budućeg zapošljavanja. Za case study na temu Borosane nagrađeni su: Tamara Farago, Vanja Kubatka, Boris Morović, Anja Samardžić, i Ines Strmotić, a za case study Startas: Luka Anić, Eva Marija Hrenek, Tihana Mikloš, Ivana Mikulić i Josip SimunićMateja Marijanović, Ivana Srb, Valentina Tatarović i Monika Vasko nagrađeni su za rješenje slučaja na temu Borovo gumenih čizmi, a najbolji tim na poslovnom slučaju Borovo dječja obuća činili su: Petra Draganić, Ivana Jurišić, Marina Lončarević, Dunja Vorkapić i Ana Vuković.

 

2014_01_29_borovo

 

Ovo nije prvi put da studenti smjera marketing rješavaju poslovne slučajeve iz prakse. Predmetni nastavnici – prof.dr.sc. Marcel Meler i docentica dr.sc. Marija Ham, koja izvodi seminarsku nastavu u sklopu koje se suradnja provodi, veliki značaj daju iskustvu iz prakse s kojom studenti kroz ovakav način izvođenja nastave dolaze u doticaj. Prethodnih godina studenti su obrađivali slučajeve tvrtki G Bowling, Lanico, MIT i drugih.

Borovo d.d. iz Vukovara veliku važnost pridaje ovakvim oblicima suradnje s mladim kreativnim snagama na lokalnoj, ali i nacionalnoj razini što svjedoči o stvarnom preusmjeravanju ka tržišnoj odnosno marketinškoj orijentaciji poslovanja Borova te ulijeva nadu u novi uzlet utemeljen na ulaganju u postojeće jake brendove, ali na razvoju novih proizvoda. Stručna suradnica za marketing u Borovu, Marija Rušnov koja je uručila studentima zaslužena priznanja i poklon bodove, a koja je također izravno sudjelovala u odabiru pobjedničkih rješenja istaknula je zadovoljstvo svježim i kreativnim idejama studenata kao i spremnost na buduću suradnju.

Suradnja Ekonomskog fakulteta u Osijeku i Borova d.d. rezultat je obostranih nastojanja implementacije dvosmjernog transfera znanja. Prijedlozi i analize dane u studijama slučaja (case study) koristit će se u promišljanju marketing strategije ovih brendova u stvarnom poslovanju Borova, a na smjeru Marketing Ekonomskog fakulteta u Osijeku nastavit će se i dalje nastavne sadržaje obogaćivati praktičnim iskustvima iz prakse pomoću poslovnih slučajeva, ali i gostujućih predavanja stručnjaka iz prakse, studijskih posjeta tvrtkama i sl.


VEZANO